"לא עוזבת אותם": רננה התאחדה עם בניה אור ויגיל, שנחטפו ושוחררו
אחרי 52 ימים בשבי, ומאבק בלתי פוסק, רננה התאחדה עם ילדיה אור (16) ויגיל (12). “❤️HOME”, כתבה בפייסבוק, בחשבון שהקדישה למאבק ההסברה. “כולם מתרגשים, הם צריכים שקט עכשיו”, סיפר קרוב משפחה. בעזה נותר האב יאיר
מקור: חדשות YNET "לא עוזבת אותם": רננה התאחדה עם בניה אור ויגיל, שנחטפו ושוחררו




