תסכול בארה"ב מתגובת ביידן להתקפות החות'ים: "ממעיט בגודל האיום בגלל המלחמה בעזה"

0
131

תסכול בארה"ב מתגובת ביידן להתקפות החות'ים: "ממעיט בגודל האיום בגלל המלחמה בעזה"

המורדים מתימן ממשיכים לשגר טילים וכטב”מים לעבר כלי שיט הנחשדים כישראליים, ומגבירים את האיום על אוניות מסחר ועל ספינות קרב אמריקניות. גורמים אמריקניים אמרו ל”פוליטיקו” כי בעוד האיום על חיילי הצי גובר, הנשיא מנסה להימנע מהסלמה “לא נחוצה”. הלילה: שוב דיווח על פיצוצים באזור צנעא
מקור: חדשות YNET תסכול בארה"ב מתגובת ביידן להתקפות החות'ים: "ממעיט בגודל האיום בגלל המלחמה בעזה"