"ב-73' מחאת משפחות השבויים נפלה על אוזניים קשובות. גולדה אמרה שחשבה להתאבד, את רואה את ביבי אומר את זה?"

0
295

"ב-73' מחאת משפחות השבויים נפלה על אוזניים קשובות. גולדה אמרה שחשבה להתאבד, את רואה את ביבי אומר את זה?"

yk13754400

גם אז, כמו היום, הם לא ידעו מי חי ומי מת, השליחים הבינלאומיים איכזבו והמשפחות שהקימו מטה עשו הכול כדי להחזיר את הבנים הביתה. גם ב–1973, כמו ב–2024, לא כולם התייצבו מאחוריהם. 50 שנה אחרי, המחלוקות עדיין חוצות את מי שלקח חלק במאבק ההוא ומי שחזר מהכלא הסורי. “חמאס מנצל את ההפגנות והפעילויות כדי להפעיל לחץ”, טוען פדוי השבי עמירם גיא, ולעומתו מתייצב עידו גולדהכט שמקפיד להגיע לכיכר החטופים: “אני רוצה לעודד את המשפחות. יש תקווה וצריך להיאבק”
מקור: חדשות YNET "ב-73' מחאת משפחות השבויים נפלה על אוזניים קשובות. גולדה אמרה שחשבה להתאבד, את רואה את ביבי אומר את זה?"