עדיף היו־טרן של קיש מהעקשנות של קרעי ואמסלם

0
228

עדיף היו־טרן של קיש מהעקשנות של קרעי ואמסלם

יואב קיש

קיש ראוי לברכה. לא בגלל ההחלטה הצינית שקיבל. בזכות העובדה שחזר בו. נכון שהיועצת המשפטית הבהירה לו שהיא לא תגן על ההחלטה שלו. נכון שזה היה תחת איום בג”ץ. אבל עצם העובדה שהוא ויתר לפני עוד השפלה בבג”ץ – ראויה לשבחים
מקור: חדשות YNET עדיף היו־טרן של קיש מהעקשנות של קרעי ואמסלם