"מלחמה זה הזמן הכי גרוע לאופוזיציה": מירב בן ארי מנסה להסביר מה קרה למחנה

0
211

"מלחמה זה הזמן הכי גרוע לאופוזיציה": מירב בן ארי מנסה להסביר מה קרה למחנה

מירב בן ארי

בריאיון ל”120 ואחת”, הפודקאסט הפוליטי של ynet, עונה יו”ר סיעת יש עתיד ומרכזת האופוזיציה לביקורת על ההתנהלות החלבית כביכול של מי שהרכיבו את הממשלה הקודמת: “לקואליציה יש רוב גדול, אנחנו לא הומוגנים, והציבור דורש להפסיק לריב”. וגם: איך היא מגיבה למתקפות מיזוגניות בכנסת? למה היא לא אומרת “בוקר טוב” למאי גולן? ומה רוצה ממנה הבן של השר בן גביר בטוויטר?
מקור: חדשות YNET "מלחמה זה הזמן הכי גרוע לאופוזיציה": מירב בן ארי מנסה להסביר מה קרה למחנה