נתניהו ב-2005: "נבטל את הפריפריה". נתניהו ב-2025: "נבטל את הפריפריה"
בכרמיאל, בטבריה, בעפולה ובאופקים. בטקסים, בחתימת הסכמים ובכנסת. לאורך 20 השנים האחרונות הדגיש רה”מ פעם אחר פעם את חזונו לביטול המושג שמייצג אזורים מרוחקים מהמרכז. הזיכרונות מהשירות הצבאי, ההבטחות שלא מומשו, הכרזת “הפריפריה נעלמה” – והעימות הבלתי-נשכח בנאום “את משעממת אותי”
מקור: חדשות YNET נתניהו ב-2005: "נבטל את הפריפריה". נתניהו ב-2025: "נבטל את הפריפריה"




