חיילים הוחזרו לבסיס בצפון, למרות מכת פשפשים: "דם על המזרן בגלל הגירודים"

0
50

חיילים הוחזרו לבסיס בצפון, למרות מכת פשפשים: "דם על המזרן בגלל הגירודים"

עקיצות הפשפשים על חיילים מבסיס מחו״ה אלון

בשבוע שעבר נשלחו לבתיהם טירונים ואנשי סגל במחו”ה אלון על מנת לבצע ריסוס, אלא שכת הורו להם לחזור לפני שטופלה הבעיה. מפקדת במחנה: “מנסים להתמודד עם המפגע בעצמנו”. דובר צה”ל: “בימים הקרובים תושלם ההדברה”
מקור: חדשות YNET חיילים הוחזרו לבסיס בצפון, למרות מכת פשפשים: "דם על המזרן בגלל הגירודים"