ארה"ב מוציאה 5,000 חיילים מגרמניה, טראמפ: "אולי עדיף שלא יהיה בכלל הסכם עם איראן"

0
35

ארה"ב מוציאה 5,000 חיילים מגרמניה, טראמפ: "אולי עדיף שלא יהיה בכלל הסכם עם איראן"

טראמפ בכנס בפלורידה

אחרי שהצהיר שהוא אינו מרוצה מההצעה האחרונה של טהרן, נשיא ארצות הברית אמר שייתכן שמצב שבו לא יושג הסדר הוא הטוב ביותר. טראמפ גם שיבח את חיל הים האמריקני והשווה אותו לפיראטים. הפנטגון הודיע על הוצאת כ-5,000 חיילים מגרמניה. נאט”ו: לומדים את פרטי ההחלטה, על אירופה להשקיע יותר בביטחון  
מקור: חדשות YNET ארה"ב מוציאה 5,000 חיילים מגרמניה, טראמפ: "אולי עדיף שלא יהיה בכלל הסכם עם איראן"