נעים קאסם: "ישראל צריכה לצאת מלבנון ללא תנאי. היא תעשה את זה מושפלת ומובסת"

0
3

נעים קאסם: "ישראל צריכה לצאת מלבנון ללא תנאי. היא תעשה את זה מושפלת ומובסת"

מזכ"ל חיזבאללה נעים קאסם

מנהיג חיזבאללה אמר בנאום לציון העשורא כי הוא “מושיט יד” לממשלת לבנון וקרא לה לנצל את ההזדמנות. “אתם לא יכולים להיות בעימות עם יותר מחצי מהעם”. הוא שיבח את איראן וטען כי השיגה “תבוסה לאמריקה וישראל”
מקור: חדשות YNET נעים קאסם: "ישראל צריכה לצאת מלבנון ללא תנאי. היא תעשה את זה מושפלת ומובסת"