המטפלת המכה נשלחה לכלא: "לא נסלח על מה שעברנו"

0
827

המטפלת המכה נשלחה לכלא: "לא נסלח על מה שעברנו"

צילום: שמיר אלבז

הורי התינוקות שהוכו על-ידי המטפלת הביעו קורת רוח בעקבות גזר הדין – ואמרו: “חיכינו שלוש שנים וארבעה חודשים והצדק נעשה”. סנגורה: “היא הביעה חרטה כנה, נלמד את גזר הדין ונחליט אם לערער”
מקור: חדשות YNET המטפלת המכה נשלחה לכלא: "לא נסלח על מה שעברנו"