מצב חירום באוסטרליה: "הגרוע ביותר עוד לפנינו"

0
372

מצב חירום באוסטרליה: "הגרוע ביותר עוד לפנינו"

צילום: EPA

תיירים ותושבים נקראו לעזוב אזור של 250 ק”מ בדרום-מזרח המדינה בשל שריפות הענק והצבא מתכונן לפינוי מאות בני אדם בספינות: “אנשים בפאניקה”. 17 בני אדם כבר נספו, והרשויות נערכות להתחזקות הלהבות בסוף השבוע: “שבת עלול להיות יום מחריד. אי אפשר להכיל את האש”
מקור: חדשות YNET מצב חירום באוסטרליה: "הגרוע ביותר עוד לפנינו"