המלכה תקרא לבריטים: גלו נחישות ומשמעת עצמית
לפי קטעים שנחשפו מנאומה הנדיר של המלכה אליזבת, שישודר הערב, היא תדחק באזרחיה לעמוד בפני האתגר שמציבה מגפת הקורונה, ותודה לצוותים הרפואיים ולאלו ששומרים על ההנחיות ונשארים בבית. “מקווה שאלו שיבואו אחרינו יאמרו שהבריטים בדור הזה היו חזקים כמו כל קודמיו”
מקור: חדשות YNET המלכה תקרא לבריטים: גלו נחישות ומשמעת עצמית




