בדנמרק חזרו ללמוד: "זה לא מרגיש כמו ניסוי"

0
339

בדנמרק חזרו ללמוד: "זה לא מרגיש כמו ניסוי"

צילום: רויטרס

ד”ר דרור סבר, ישראלי המתגורר במדינה, מסביר על מודל החזרה של מערכת החינוך הדנית בצל מגפת הקורונה: “זה לא מלחיץ בכלל. יש בערך שני מ”ר לכל ילד. הם רצו לחזור, גם הבריאות הנפשית חשובה”
מקור: חדשות YNET בדנמרק חזרו ללמוד: "זה לא מרגיש כמו ניסוי"