המשפחות השכולות כותבות לנופלים: "בא לי לצעוק לך – 'אני מתגעגעת'"

0
297

המשפחות השכולות כותבות לנופלים: "בא לי לצעוק לך – 'אני מתגעגעת'"

צילום: ירון שרון

לכבוד יום הזיכרון ביקשנו ממשפחות שכולות לכתוב ליקיריהן. סיגלית בצלאלי כתבה לבתה הילה: “המילה געגוע קיבלה משמעות של סוף ללא קצה”. ורד כתבה לאחיה קסהון ביינסאן: “אין יום שאני לא חושבת עליך ומרגישה את חסרונך”. רֹתם סימן טוב כתבה לאחיה שילה: “אם היית פה הכל היה אחרת”
מקור: חדשות YNET המשפחות השכולות כותבות לנופלים: "בא לי לצעוק לך – 'אני מתגעגעת'"