מצוקה בשווקים: "הרשתות הרגו אותנו, איך אאכיל את הילדים שלי?"

0
224

מצוקה בשווקים: "הרשתות הרגו אותנו, איך אאכיל את הילדים שלי?"

null

השווקים נפתחו, אבל הבסטיונרים שקיוו שהקונים יציפו את הדוכנים, עומדים מאחורי הררי הסחורה, מתבוננים בעצב בסמטאות הריקות ומרגישים שהמדינה הפקירה אותם. “עברנו תקופות קשות, אבל סיוט כזה לא דמיינו”, הם אומרים בתסכול. “למה מחכים? שנסגור את הבסטה ונלך הביתה?”
מקור: חדשות YNET מצוקה בשווקים: "הרשתות הרגו אותנו, איך אאכיל את הילדים שלי?"