בכיר במשרד הבריאות: "רואים מגמת עלייה בחולים הקשים, המחלקות מתמלאות"

0
228

בכיר במשרד הבריאות: "רואים מגמת עלייה בחולים הקשים, המחלקות מתמלאות"

צילום: AFP

ראש חטיבת בתי החולים ד”ר ארז און התייחס לעלייה בתחלואה בקורונה בריאיון לאולפן ynet: “אנחנו פותחים יותר ויותר מחלקות ייעודיות, בחודשים האחרונים הכנו את מערכת האשפוז לגל השני”. על סגר נוסף: “זו אחת האפשרויות שתמיד באה בחשבון”
מקור: חדשות YNET בכיר במשרד הבריאות: "רואים מגמת עלייה בחולים הקשים, המחלקות מתמלאות"