עוד צעד איראני בדרך לפצצה: "עשינו מה שרק מדינות עם נשק גרעיני יכולות"

0
215

עוד צעד איראני בדרך לפצצה: "עשינו מה שרק מדינות עם נשק גרעיני יכולות"

יממה לאחר שהודיעו כי שיחות הגרעין יתחדשו בסוף החודש, מסרו האיראנים כי מאגר האורניום המועשר לרמה של 60% שלהם כבר הגיע ל-25 ק”ג. “ייצרנו מה שאף מדינה לא יכולה לעשות, פרט לאלו שלהן נשק גרעיני”, עקץ הדובר
מקור: חדשות YNET עוד צעד איראני בדרך לפצצה: "עשינו מה שרק מדינות עם נשק גרעיני יכולות"