"רופאים לא מדווחים על תסמינים. אם אתה נדבק ונשאר בבית – אתה דופק את החברים שלך"

0
178

"רופאים לא מדווחים על תסמינים. אם אתה נדבק ונשאר בבית – אתה דופק את החברים שלך"

מחלקת קורונה בבילינסון

שנתיים של קורונה ועומסי עבודה בלתי אפשריים גובים מצוותי הרפואה מחירים כבדים. רופא בכיר מהצפון תיעד עבור ynet ו”ידיעות אחרונות” את שגרת יומו הבלתי אפשרית בבית החולים ומאוחר יותר בקופת החולים: הטיפול בעשרות ילדים, הדרישה להמשיך לעבוד בכל מחיר ולא לצאת לבידוד – והחשש שהעבודה תוביל לגירושים. “גומרים אותי”, הוא זועק
מקור: חדשות YNET "רופאים לא מדווחים על תסמינים. אם אתה נדבק ונשאר בבית – אתה דופק את החברים שלך"