המורים זועמים: "ההורים משקרים, הילדים מגיעים ללימודים עם קורונה"

0
196

המורים זועמים: "ההורים משקרים, הילדים מגיעים ללימודים עם קורונה"

בדיקת אנטיגן שלילית

מורים ומנהלים טוענים כי מתווה הבדיקות בבתי הספר הוא “בדיחה עצובה”, ושהורים רבים כלל לא טורחים לדווח אם בדקו את ילדיהם או לא. “העיקר שבמשרד החינוך אין קבלת קהל כי הם פוחדים להידבק”, סיפרה מורה. מנהלת בית ספר: “עדיף להודיע על ביטול הבדיקות ולא ‘לשחק בכאילו’. זו מסיבת הדבקה אחת גדולה”
מקור: חדשות YNET המורים זועמים: "ההורים משקרים, הילדים מגיעים ללימודים עם קורונה"