שנה אחרי מות הילד עידו ב"שומר החומות": שני אביגל ילדה בן

0
205

שנה אחרי מות הילד עידו ב"שומר החומות": שני אביגל ילדה בן

שני אביגל אימו של עידו אביגל שנהרג מרקטה בשומר חומות

שמחה מהולה בעצב: כשנה אחרי שעידו אביגל בן החמש נהרג בשדרות מפגיעת רסיס רקטה ששוגרה מעזה, ילדה אמו שני בן. “אסף בעלה היה לצידה לאורך כל הלידה”, סיפרה אחות של שני. רה”מ בנט צייץ: “מזל טוב והמון אושר לשני”
מקור: חדשות YNET שנה אחרי מות הילד עידו ב"שומר החומות": שני אביגל ילדה בן