עזיבה ראשונה בלשכת רה"מ: היועצת המדינית שמרית מאיר פרשה אחרי כשנה

0
180

עזיבה ראשונה בלשכת רה"מ: היועצת המדינית שמרית מאיר פרשה אחרי כשנה

נפתלי בנט שמרית מאיר

על רקע הקשיים של הקואליציה בהובלת בנט, החליטה מאיר לפרוש מתפקידה. “אני מודה לך על ההזדמנות לתרום למדינת ישראל”, כתבה היועצת המדינה לראש הממשלה, שהשיב: “שמרית סייעה בהתמודדות בנושאים המדיניים-ביטחוניים המורכבים והעדינים ביותר. קיבלתי את בקשתה לעזוב בצער, אך בהבנה”
מקור: חדשות YNET עזיבה ראשונה בלשכת רה"מ: היועצת המדינית שמרית מאיר פרשה אחרי כשנה