אלבניה במכתב חריף לאו"ם: "איראן סיכנה אזרחים וניסתה לשתק אותנו"

0
182

אלבניה במכתב חריף לאו"ם: "איראן סיכנה אזרחים וניסתה לשתק אותנו"

דגלי אלבניה ו איראן אילוס אילוסטרציה

לאחר שבטירנה החליטו לנתק את הקשרים הדיפלומטיים עם טהרן בתגובה למתקפת סייבר איראנית מחודש יולי, שיגר שגריר אלבניה לאו”ם תלונה למועצת הביטחון: “ניסו למחוק מערכות ממשלתיות”. שגריר ישראל לאו”ם גלעד ארדן, שאירח בעבר בארץ את מקבילו האלבני: “הקהילה הבינלאומית חייבת להתעורר”
מקור: חדשות YNET אלבניה במכתב חריף לאו"ם: "איראן סיכנה אזרחים וניסתה לשתק אותנו"