חוסר ייצוג לבני העדה האתיופית בשירות הציבורי: "נובע מבורות – או מגזענות"

0
138

חוסר ייצוג לבני העדה האתיופית בשירות הציבורי: "נובע מבורות – או מגזענות"

צעדת אימהות יוצאות אתיופיה בעזריאלי בתל אביב

לפי דוח של הכנסת, 56% מהחברות הממשלתיות ו-73% מהתאגידים הציבוריים לא עמדו ביעד ההעסקה ההולם של אתיופים בשורותיהם, כשהפערים גדולים במיוחד במשרות בדרגים הבכירים. “לפעמים הגענו לריאיונות, ראו אותנו והרימו גבה. אם לא תהיה אכיפה על ייצוג הולם – הוא לא ימומש”, אמרו פעילים מהעדה
מקור: חדשות YNET חוסר ייצוג לבני העדה האתיופית בשירות הציבורי: "נובע מבורות – או מגזענות"