"אולי בספטמבר", בבית הלבן? פערי הגרסאות והיעדר האמון בין נתניהו וביידן
בצד של נתניהו מתעקשים על הבית הלבן, בארה”ב לא: בכירים אמריקנים אמרו כי ביידן לא בוטח בנתניהו שהבטיח מאמצים להסכמות סביב החקיקה, אבל רה”מ טען בריאיון כי הוזמן לביקור בבית הלבן בסתיו, “אולי בספטמבר”. בבית הלבן סירבו לאשר: “הסכימו להיפגש בארה”ב, בהמשך השנה”. הגרסאות והטענות
מקור: חדשות YNET "אולי בספטמבר", בבית הלבן? פערי הגרסאות והיעדר האמון בין נתניהו וביידן




