אהרן ברק על חוק הלאום: ”האופן שבו חוקק גרוע מאוד“

0
730

אהרן ברק על חוק הלאום: ”האופן שבו חוקק גרוע מאוד“

צילום: יאיר שגיא

נשיא בית המשפט העליון בדימוס בהתבטאות ראשונה על החוק השנוי במחלוקת: ”אין לי התנגדות לחוק כולו, אבל את אותם דברים אפשר היה לומר מתוך הבנה, הסכמה והדדיות. יש כמה היבטים של שוויון שלא מטופלים מספיק בחוק“
מקור: חדשות YNET אהרן ברק על חוק הלאום: ”האופן שבו חוקק גרוע מאוד“