אובמה תוקף: "חזרנו לסטטוס קוו מול איראן – רק גרוע יותר"

0
6

אובמה תוקף: "חזרנו לסטטוס קוו מול איראן – רק גרוע יותר"

נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה

הנשיא האמריקני לשעבר, שטראמפ קרע את הסכם הגרעין המקורי שלו מ-2015, מתח ביקורת חריפה על מזכר ההבנות שעליו חתם כעת הנשיא המכהן מול איראן. “לחמנו, בזבזנו מיליארדים והרבה אנשים מתו”, אמר אובמה ל-NBC. על פרישתו של טראמפ מההסכם המקורי טען: “זה גרם לאיראן לפתח יכולת גרעינית גדולה”
מקור: חדשות YNET אובמה תוקף: "חזרנו לסטטוס קוו מול איראן – רק גרוע יותר"