איראן הודיעה: "השגריר שגורש יישאר בלבנון; דרישות ארה"ב במו"מ לא הגיוניות"

0
38

איראן הודיעה: "השגריר שגורש יישאר בלבנון; דרישות ארה"ב במו"מ לא הגיוניות"

טהרן

שני הצדדים מחליפים מסרים באמצעות פקיסטן, ולפי האיראנים ארה”ב “משנה את עמדתה ללא הרף”. סגן נשיא איראן: “האמריקנים מתחננים לנהל מו”מ על הורמוז”. שבוע לדדליין של טראמפ, שאמר הלילה: “מאמין שאפשר להגיע לעסקה די מהר”. טהרן ממשיכה בהתרסה נגד לבנון, ואמרה שהשגריר שגורש “ימשיך בעבודתו”
מקור: חדשות YNET איראן הודיעה: "השגריר שגורש יישאר בלבנון; דרישות ארה"ב במו"מ לא הגיוניות"