איראן לטראמפ: איך נפרק את תוכנית הגרעין כשלישראל יש פצצה?

0
107

איראן לטראמפ: איך נפרק את תוכנית הגרעין כשלישראל יש פצצה?

בטהרן מתעקשים שהשיחות מול השליח האמריקני וויטקוף בסוף השבוע לא יהיו ישירות, אך שר החוץ האיראני הדגיש: “זה לא מה שחשוב, אם יהיה רצון – נוכל להגיע לתוצאה”. מנגד, גורמים בטהרן הביעו לפי רויטרס חשדנות: “טראמפ רוצה לדחוק אותנו לפינה ולבטל גם את השפעתנו באזור. מו”מ ישיר? רוצים מחוות” 
מקור: חדשות YNET איראן לטראמפ: איך נפרק את תוכנית הגרעין כשלישראל יש פצצה?