"אמרו לי שלא הייתי צריך לצאת נגד נתניהו, אבל לא הייתה לי ברירה"

0
351

"אמרו לי שלא הייתי צריך לצאת נגד נתניהו, אבל לא הייתה לי ברירה"

yk13667846

שבועיים אחרי שכתב מכתב זועם לראש הממשלה, יחיאל זוהר, ראש עיריית נתיבות ואיש ליכוד ותיק ומסור, לא מגביר את הלהבות, אבל גם לא מנסה לכבות אותן. מבחינתו, הוא עדיין בשדה קרב: נלחם על התושבים שהופקרו, על התקציבים שלא מגיעים, על השרים שמגיעים רק כדי להצטלם. דרור פויר התלווה אליו לביקור בנתיבות החבולה, בין האבל על בניה שנהרגו, מצוקת התושבים שנשארו מאחור והאמונה שהבאבא סאלי בכבודו ובעצמו הבריח את המחבלים מהעיר
מקור: חדשות YNET "אמרו לי שלא הייתי צריך לצאת נגד נתניהו, אבל לא הייתה לי ברירה"