ארה"ב תוקפת גם באו"ם: "הרג עובדי הסיוע – מזעזע. ברור שזו לא תקרית יחידה"

0
192

ארה"ב תוקפת גם באו"ם: "הרג עובדי הסיוע – מזעזע. ברור שזו לא תקרית יחידה"

דיון במועצת הביטחון של האו"ם

הנציג האמריקני אמר כי “ישראל לא עשתה מספיק כדי להגן על צוותים הומניטריים”, הדגיש כי המדיניות “תיקבע לפי בצעדים שיינקטו” וקרא לנתניהו להרחיב את מנדט של צוות המו”מ. גוטרש: “הבעיה – האסטרטגיה, לא מבצע הטעות”. ארדן: “טעות טראגית, גם בגלל הפעולות הציניות של חמאס”
מקור: חדשות YNET ארה"ב תוקפת גם באו"ם: "הרג עובדי הסיוע – מזעזע. ברור שזו לא תקרית יחידה"