בבית לחם לא חוגגים השנה את חג המולד: "מתאבלים על ההרוגים בעזה במקום"

0
233

בבית לחם לא חוגגים השנה את חג המולד: "מתאבלים על ההרוגים בעזה במקום"

בית לחם

כאות סולידריות עם הקורבנות ברצועה, בעיר הולדתו של ישו החגיגות הוגבלו השנה לתפילות בלבד, עץ האשוח הענק לא מקשט את כנסיית המולד – ובמקומו מוצג המיצב “מתחת להריסות”. “המסר שלנו הוא של עצב, כעס ודחייה מוחלטת של התוקפנות”, אמר ראש העיר. גם בירושלים לא חוגגים: “הכול נעלם השנה”
מקור: חדשות YNET בבית לחם לא חוגגים השנה את חג המולד: "מתאבלים על ההרוגים בעזה במקום"