בנט לקח את בנו בן ה-9 להתחסן: "זה בטוח ושומר על הילדים"

0
203

בנט לקח את בנו בן ה-9 להתחסן: "זה בטוח ושומר על הילדים"

דוד ונפתלי בנט לפני חיסונו של דוד

ראש הממשלה ליווה את בנו דוד לקבל את מנת החיסון הראשונה נגד קורונה בקופת החולים כללית בהרצליה. “זה גם שומר על ילדינו וגם על ההורים, ועל כל מדינת ישראל”, אמר. בנו הוסיף: “חשוב להתחסן כדי שהילדים לא יחלו בקורונה וגם כדי שלא ידביקו את ההורים שלהם”
מקור: חדשות YNET בנט לקח את בנו בן ה-9 להתחסן: "זה בטוח ושומר על הילדים"