בנט ממשיך בקרב למניעת התפרקות הקואליציה: "צריך לאמץ דרך של יחד"

0
188

בנט ממשיך בקרב למניעת התפרקות הקואליציה: "צריך לאמץ דרך של יחד"

טקס חנוכת המרכז הרפואי לשיקום עדי נגב נחלת ערן

ראש הממשלה, שמאז פרישתה של עידית סילמן מנסה לייצב את הקואליציה שלו על שמונה סיעותיה, ממשיך להחמיא לשרים: “ניצן הורוביץ ואני בדעות שונות, אבל אנחנו משלבים ידיים למען האזרחים. הוא עושה עבודה מצוינת”. שר הבריאות שעמד במוקד “סערת החמץ”: “מקווה שנוכל להמשיך עוד הרבה זמן”
מקור: חדשות YNET בנט ממשיך בקרב למניעת התפרקות הקואליציה: "צריך לאמץ דרך של יחד"