בנט: "נתניהו צריך להתחיל כראש ממשלה ולחנוך את גנץ"

0
394

בנט: "נתניהו צריך להתחיל כראש ממשלה ולחנוך את גנץ"

צילום: מוטי קמחי

מספר 4 בימינה טען באולפן ynet כי ייתכן שקיים תיאום בין לפיד לליברמן: “רואים שיתוף פעולה”. הוא ציין כי השניים מערימים קשיים על הרכבת הממשלה אך משוכנע: “נתניהו וגנץ נכנסים לחדר, 3 שעות בלי יועצים, ויוצאים עם ממשלה”. על אפשרות שאנשי הימין החדש יצורפו לליכוד: “זה לא עלה”
מקור: חדשות YNET בנט: "נתניהו צריך להתחיל כראש ממשלה ולחנוך את גנץ"