דירוג האשראי נשאר, אז למה הבורסה עדיין בסכנה?

0
341

דירוג האשראי נשאר, אז למה הבורסה עדיין בסכנה?

החגיגות בממשלה על ההודעה של חברת הדירוג פיץ’ הובילו לתוצאה הפוכה – ירידה בבורסה בת”א. למה השארת הדירוג לא ממש מעודדת משקיעים? מדוע ענף ההיי-טק במדינה לא מתאושש כמו מקביליו בעולם? והאם בהכל אשמה רק המהפכה המשפטית? | האזינו לפודקאסט החדשות היומי
מקור: חדשות YNET דירוג האשראי נשאר, אז למה הבורסה עדיין בסכנה?