דרום אפריקה האשימה בבית הדין בהאג: "ההרס בעזה הוא חגיגה לצה"ל, ישראל עושה הכול כדי לגרום לרעב"

0
173

דרום אפריקה האשימה בבית הדין בהאג: "ההרס בעזה הוא חגיגה לצה"ל, ישראל עושה הכול כדי לגרום לרעב"

המשלחת הישראלית בהאג

בין מופרך להזוי: ביום ה-97 למלחמה גלש הדיון בתביעה של דרום אפריקה נגד ישראל להאשמות חריפות שחלקן חסרות ביסוס ראייתי. בין היתר נטען כי ישראל מסכנת לידה של תינוקות פלסטינים בכך שמונעת טיפול רפואי מנשים הרות. בדיון הוצגו ציטוטים של רה”מ נתניהו, שר הביטחון גלנט וסגן יו”ר הכנסת ואטורי ש”קרא למחוק את הרצועה מעל פני האדמה”
מקור: חדשות YNET דרום אפריקה האשימה בבית הדין בהאג: "ההרס בעזה הוא חגיגה לצה"ל, ישראל עושה הכול כדי לגרום לרעב"