הדו קיום בלוד נסדק, התקווה לא: "צריך לחזור לחיות יחד"
הקירות המפויחים של בית הכנסת “בית ישראל” הם עדות לזעזוע שעברה לוד בפרעות בשנה שעברה. בקרב התושבים יש עדיין רתיעה, אבל גם אופטימיות: “היום שומעים בעיקר את הקיצונים, אבל היינו שכנים ונשארנו שכנים”. וגם: כך המשטרה התמודדה עם הביקורת על ההתנהלות, והבשורה למתפללים שנותרו בלי מקום תפילה
מקור: חדשות YNET הדו קיום בלוד נסדק, התקווה לא: "צריך לחזור לחיות יחד"




