הורוביץ: "חבל, היה לנו שקט מנתניהו. אני מודאג מעתיד המדינה, לא מעתיד מרצ"

0
184

הורוביץ: "חבל, היה לנו שקט מנתניהו. אני מודאג מעתיד המדינה, לא מעתיד מרצ"

ניצן הורוביץ

שר הבריאות התאכזב מההליכה לבחירות: “הייתה סוף-סוף קואליציה שעבדה, אפשר היה להמשיך. שמעתי את נתניהו ואמרתי לעצמי – לזה לא התגעגעתי”. על סירוב מיכאלי לאיחוד אמר באולפן ynet: “אמרה, שתגיד. אני בעד חיבורים”
מקור: חדשות YNET הורוביץ: "חבל, היה לנו שקט מנתניהו. אני מודאג מעתיד המדינה, לא מעתיד מרצ"