החיילים חוזרים להסעות – ולא יורשו להיכנס לתחנות מרכזיות

0
329

החיילים חוזרים להסעות – ולא יורשו להיכנס לתחנות מרכזיות

צילום: סוף פטישי

בימי ראשון עד 12:00 ובימי חמישי לאחר השעה 12:00 ייאסר על חיילים לעלות על אוטובוסים בתחנות המרכזיות – והם יידרשו להשתמש באפליקציית “שאטל” שנחלה הצלחה בימי הקורונה. במסגרת הקלות הקורונה הנרחבות בצה”ל מופסק גם הסיוע הצבאי לגופים אזרחיים, בהם בתי אבות ובתי חולים
מקור: חדשות YNET החיילים חוזרים להסעות – ולא יורשו להיכנס לתחנות מרכזיות