החיילים שסוגרים את החג בבסיס, בצל המתיחות: "חדים וערניים לכל תרחיש"

0
146

החיילים שסוגרים את החג בבסיס, בצל המתיחות: "חדים וערניים לכל תרחיש"

יחידת סיירת גולני במוצב שבי שומרון

על רקע המתיחות הביטחונית, חיילים רבים יישארו בליל הסדר בבסיסים. “השקט והנוף הפסטורלי מאוד מתעתעים”, מספר מפקד מגדוד הצנחנים שבגבול לבנון. השר גלנט ביקר בסוללת כיפת ברזל בדרום: “נכה בכל מי שינסה לפגוע בנו”. צפו בברכות החג שהגיעו ל-ynet מחיילים מהמוצבים הכי מיוחדים בארץ
מקור: חדשות YNET החיילים שסוגרים את החג בבסיס, בצל המתיחות: "חדים וערניים לכל תרחיש"