הילה ושמואל נהרגו בתאונה החזיתית ליד אשדוד: "אנחנו בהלם"

0
111

הילה ושמואל נהרגו בתאונה החזיתית ליד אשדוד: "אנחנו בהלם"

סגן הילה חזיזה ז"ל, שמואל שבתיאל ז"ל

בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 42 סמוך לצומת בני דרום נהרגו שמואל שבתיאל בן ה-29 מנתיבות והילה חזיזה בת ה-21 מאשקלון. “הוא היה הראשון לסייע”, שיתפה דודתו. הילה הייתה קצינה בצה”ל ובעבר התנדבה במד”א: “טובת לב וצנועה. היה לה חשוב לתרום למדינה”
מקור: חדשות YNET הילה ושמואל נהרגו בתאונה החזיתית ליד אשדוד: "אנחנו בהלם"