הכרה הדדית בריבונות – ונסיגה: ישראל ולבנון חתמו בוושינגטון על הסכם מסגרת

0
1

הכרה הדדית בריבונות – ונסיגה: ישראל ולבנון חתמו בוושינגטון על הסכם מסגרת

חתימת ההסכם בין לבנון לישראל

“המטרה לסיים את הסכסוך – ולהגיע להסדר שלום”. כך אמר גורם ביטחוני בכיר, במקביל לחתימת השגרירים על ההסכם בין המדינות. רוביו הכריז על ההסכמות, והודה: “יש עוד הרבה עבודה”. אחרי שהבטיח שלא תהיה נסיגה, נתניהו טען: “אזורי הפיילוט – בהמלצת צה”ל”. צבא ארה”ב יפקח על כניסת צבא לבנון, לפחות בינתיים צה”ל יישאר בקו הצהוב – ולא יעזוב את הבופור | אלו פרטי ההסכם הידועים
מקור: חדשות YNET הכרה הדדית בריבונות – ונסיגה: ישראל ולבנון חתמו בוושינגטון על הסכם מסגרת