המשטרה משתלחת שוב בניצב בדימוס: "סיגל בר צבי קפאה ב-7 באוקטובר"

0
68

המשטרה משתלחת שוב בניצב בדימוס: "סיגל בר צבי קפאה ב-7 באוקטובר"

סיגל בר צבי

שבועיים לאחר שתקפו את מפקד מחוז ת”א לשעבר עמי אשד ואמרו כי “סיים תפקידו בגלל תקלות שעלו בחיי אדם”, בפיקוד המשטרה תוקפים גם את ראש אגף המבצעים לשעבר. לאחר שאמרה כי בן גביר “מטריל” והמפכ”ל “לא עצמאי”, אמר גורם בכיר בפיקוד כי “בר צבי נותרה המומה ועמומה ב-7 באוקטובר”
מקור: חדשות YNET המשטרה משתלחת שוב בניצב בדימוס: "סיגל בר צבי קפאה ב-7 באוקטובר"