המשלחת האוקראינית, והחזון של וויטקוף: "לא יהיו עוד מלחמות – כי כולם ישגשגו"
בכירים אוקראינים, כך לפי “בלומברג”, עושים דרכם לארה”ב לפגישה עם טראמפ. ה”וול סטריט ג’ורנל” חשף את הרווחים שארה”ב תגרוף אם קייב תקבל את ההסכם שעוצב בהשפעת רוסיה: “יוכלו לנצל נכסים רוסיים בכ-300 מיליארד דולר”. אך עד שזה יקרה, המלחמה נמשכת: פיצוצים במכליות ששייכות ל”צי הצללים” של רוסיה
מקור: חדשות YNET המשלחת האוקראינית, והחזון של וויטקוף: "לא יהיו עוד מלחמות – כי כולם ישגשגו"




