המתווכות הודיעו, אחרי 18 שעות: יוקם "תא למניעת חיכוך" בלבנון – ללא ישראל
בהצהרה שפרסמו פקיסטן וקטאר, אחרי שעות ארוכות של מו”מ בשווייץ, הודיעו כי ארה”ב ואיראן הסכימו על מנגנון שביירות תהיה שותפה לו – כדי “להבטיח את המחויבות לסיום המבצעים הצבאיים בלבנון”. ישראל כלל לא הוזכרה, גם לא חיזבאללה: “האווירה חיובית ובונה, תוקם ועדה בדרג גבוה שתפקח על התיווך”
מקור: חדשות YNET המתווכות הודיעו, אחרי 18 שעות: יוקם "תא למניעת חיכוך" בלבנון – ללא ישראל




