הפרת הברית זה הדבר הנורא ביותר שעולל נתניהו לחברה הישראלית

0
194

הפרת הברית זה הדבר הנורא ביותר שעולל נתניהו לחברה הישראלית

מסיבת עיתונאים של משפחות החטופים מטעם פורום תקווה בתל אביב

תמיד סיפרו לנו שאנחנו שונים. שליבם של אויבינו גס בחיי מתיו, בניגוד לנו, שקדושת החיים אצלנו היא החשובה שבערכים. זו הייתה אמונה קיומית פשוטה: ישראל לעולם לא תשקוט עד שתשיב הביתה את חטופיה, מדוכאיה, אסיריה. זה ההסכם. זו הברית
מקור: חדשות YNET הפרת הברית זה הדבר הנורא ביותר שעולל נתניהו לחברה הישראלית