הרמטכ"ל בתוך הרצועה: "אנחנו לא מסיימים את המלחמה"

0
130

הרמטכ"ל בתוך הרצועה: "אנחנו לא מסיימים את המלחמה"

הרמטכ״ל בשיחה עם מפקדי חטיבות בתוך רצועת עזה: ״אנחנו לא מסיימים את המלחמה, ממשיכים עד הניצחון והולכים קדימה״

הרמטכ”ל הלוי נפגש אתמול עם מפקדי אוגדה 36 בתוך עזה, בזמן הדיווחים ההולכים וגוברים על הפסקת אש, והדגיש כי “אנחנו מנסים לחבר בין מטרות המלחמה, כך שהלחץ בתמרון ייצר את התנאים לשחרור החטופים. נמשיך עד הניצחון”
מקור: חדשות YNET הרמטכ"ל בתוך הרצועה: "אנחנו לא מסיימים את המלחמה"