השמחה בעזה: אני סובל משמע אני קיים

0
66

השמחה בעזה: אני סובל משמע אני קיים

yk14233697

קשה להבין את צהלות הניצחון בעזה. איזה ניצחון? הרי מסביב היו בעיקר הריסות. אבל המרכיב העיקרי של הזהות הפלסטינית הוא קורבניות
מקור: חדשות YNET השמחה בעזה: אני סובל משמע אני קיים