התסכול במטכ"ל, והמחירים שמשלם צה"ל בהיעדר יעד מדיני: "נלחמים בלי תכלית"

0
136

התסכול במטכ"ל, והמחירים שמשלם צה"ל בהיעדר יעד מדיני: "נלחמים בלי תכלית"

לוחמי צה"ל פועלים במרכז העיר עזה

בשל המתיחות בצפון ומחסור בכוחות בדרום, הצבא מפעיל בהתראה קצרה חטיבות מילואים בעזה, עם אילוצים מסוכנים שעליהם דיווחו חיילים. בנצרים זיהו שחמאס פועל כמערכת – ומנסים להדפו. הקבינט לא קובע יעד ארוך-טווח, אלופים: “אין החלטות, נתקעים במצב הקיים”. צה”ל: “פועלים בהתאם להנחיית הדרג המדיני”
מקור: חדשות YNET התסכול במטכ"ל, והמחירים שמשלם צה"ל בהיעדר יעד מדיני: "נלחמים בלי תכלית"