זה הציווי שאיתו הקבינט שלנו צריך להסב לשולחן החג: שלח את עמי

0
218

זה הציווי שאיתו הקבינט שלנו צריך להסב לשולחן החג: שלח את עמי

הפגנה להחזרת החטופים ונגד הממשלה בשער בגין של בסיס הקריה

הקושיה החמישית הערב יכולה להיות: מה נשתנה חצי השנה הזה מכל חצאי השנים? ששת החודשים לימדו אותנו מי אנחנו. אבל הם חשפו גם מערכת פוליטית שמתנהלת בתוך בועה, בורחת מאחריות, בורחת מהחלטות. אולי זאת הקושיה השישית: מדוע כשכל כך הרבה דברים השתנו כאן לרעה, הדרך להחליף את המנהיגות בטובה ממנה לא נמצאה
מקור: חדשות YNET זה הציווי שאיתו הקבינט שלנו צריך להסב לשולחן החג: שלח את עמי